Hardenberg scoort hoog bij dienstverlening ondernemers

De gemeente Hardenberg behaalt de hoogste score van alle Overijsselse gemeenten als het gaat om telefonische dienstverlening richting ondernemers. Ook bij de dienstverlening per e-mail scoort Hardenberg bovengemiddeld hoog. Dat blijkt uit het mysteryguestonderzoek waarmee de Kamer van Koophandel de klantvriendelijkheid van gemeenten in beeld heeft gebracht. Burgemeester Peter Snijders: "We willen een ondernemersvriendelijke gemeente zijn. Bij onze actieve en oplossingsgerichte houding hoort ook een goede dienstverlening. Ons Bedrijventeam fungeert daarbij als eerste aanspreekpunt en denkt met ondernemers mee in kansen en mogelijkheden. We zijn blij dat dit gewaardeerd wordt met een hoog rapportcijfer. We blijven ons inspannen om de dienstverlening verder te verbeteren zodat we ondernemers nog beter kunnen faciliteren."

© Dedemsvaartinvogelvlucht.nl - Nieuws uit de regio, alle rechten voorbehouden...
Privacyverklaring